shoppingdramatik

Tanken var att jag skulle köpa julklappar. Tanken var god.

I vanlig ordning slutade det med hetsshopping till mig själv... hade det funnits smileys här hade jag hittat någon passande variant... ;)
Det finns så löjligt mycket snyggt nu att det SURRAR i kroppen efter återhållen shoppinglust! Blev en hel del inköpt... bra grejer, tack och lov! Speciellt på hederliga gamla H&M fanns det sjukt mycket snyggt nu. Trodde jag skulle svimma av hjärtklappning över flera saker. GAAAAH!

Hoppas inte Daniel läser det här... :S Inte för att vi har gemensam ekonomi ens, men känner jämt att jag måste "rättfärdiga" min shopping... hehe.

Nu känner jag mig färdig för hemmet, har ju blivit som en pensio på sistone så måste vila så fort jag gör något... hehe ;)
Ska försöka ta några pics sen...



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh...det är ju såååå kul att shoppa!!! :D
Jag väntar ivrigt på att kunna börja shoppa till mig själv, har ju liksom varit lite trist på den fronten de senaste nio månaderna ;D
Och nu har jag något att se fram emot...när kilona försvinner så är shopping inom räckhåll! Jippie!
Under tiden så roar jag mig med att shoppa a lot till kidsen *hehe*

2007-12-22 @ 10:40:55
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0