Magkatarr och JÄKLIGT KALLT.

Jag har gått och fått MAGKATARR igen! Ouch! Det stod inte direkt på min önskelista... tur jag har (vidrig) flytande Novaluzid hemma. Aja. Men det hjälper ju, och har REDAN lindrat en hel del :)
Bröt ihop när jag skulle åka hem från jobbet idag - rent logiskt borde det ju varit på VÄGEN TILL JOBBET, men tydligen inte :D Alltså kände något varmt som droppade (för allt annat var -14 i bilen, och det är tyvärr inte minsta tillstymmelse till överdrift! GAAH!) och insåg att det var TÅRAR.
ÄNTLIGEN! Har gått och känt att jag behövt gråta länge nu, men har inte kommit så mycket mer än någon tår här och där, inget sammanhängande panik-gråt som jag behövt...
Grät och skrek som en galning hela vägen hem, och gled in på dagis som en rödgråten mosgroda...

Känns faktiskt bättre i alla fall nu, trots att när det gäller kylan är jag lite smått skräckslagen...

Ledig nu två dar, och imorgon är det jobbfest - hårt att vara mage! I övrigt ska jag lyssna på den (eller ja, på fredag och framåt iaf... *hmpf* ;D) och ta det som en tydlig varningssignal... tack och goodbye! (roligt inlägg, hej hej på dig krämp-o-rama-kackelhöns!)

Kommentarer
Postat av: Lottie

Det där lät ju inte ett dugg mysigt... Fick ett sånt där hysteriskt skrik o grin anfall innan julbordet med jobbet jag. Skitkul. Kom dit som en rödsvullen o blänkande surmule o åkte efter kaffet. Fast sen kändes det lite bättre. :) Hoppas magen sköter sig, jag hör av mig.

2007-12-14 @ 14:06:32
Postat av: tessa

oh NOOOO! Fan, sånt där sabbar ens liv... *drama-attack* ;)
Skönt det kändes bättre sen iaf... har tänkt höra av mig hundra år till dig men ingenting händer på det planet heller ;) Puss!

2007-12-15 @ 23:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0