lousy...

Vet inte vad som händer med mig... men måste väl inse att jag lider av någon slags årsrelaterad svacka. Känner mig mest helt orkeslös och håglös...
Brukar inte syssla med att hänga upp mig på grejer och älta under sista året ALLS, men har svårare att släppa grejer just nu känner jag. Känns som att folk beter sig illa med flit för att JÄVLAS. Orkar inte gå runt och nojja heller, tror säkert jag överreagerar en hel del nu.

Det mesta känns tyvärr ganska meningslöst. Tänker inte gnälla så mycket mer om det, utan mest bara ERKÄNNA för mig själv att jag faktiskt har ramlat ner lite... :P
Det som är bra är att när allt vänder så känns det så mycket bättre och jag ska då fanimej inte ge upp. Har blivit ganska bra på att inte överboka in saker, utan tillåter mig att ta det lugnare nu... orkar t ex inte just nu göra så mycket när jag är ledig och pressar inte mig själv. Tror det är en bra början... lyssna på sig själv är bra shit :)

Annars lyssnas det mest på nya CrashDïet för tillfället, tyvärr har jag inga låttitlar men det finns flera låtar jag gillar skarpt... t.ex slutet på "In the Raw" är så bra att jag nästan kissar ner mig! :D

Har varit ledig i helgen iaf, och den har gått F-O-R-T...!
Men ny digitalkamera och roligt besök av bl a Elin, Blomman... etc...

Jag SKA försöka komma i säng - NU! Det gör ju aldrig saker värre att sova några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0