look who´s talking! Nooo, it´s the MONSTER!

And here I am!

Har varit på humör där 1 = MONSTRUÖST och 10 = happy people forever.... ja på ettan alltså om jag ska förtydliga.

Mina föräldrar är här. Kul att de har ett otrevligt, surt vrak till dotter. ÅNGEST! Fast det kanske de redan visste å andra sidan, hehehe....
Har ju saknat dem ju... varför ska allting vara så svårt? Och varför kan det inte bli dagsljus någon gång?

Är så TRÖTT efter jobbkväll igen i halkan... inbeordrad så hade inget val. Nu blir det REKONSTRUKTION tills imorgon, då är det en bättre dag har jag bestämt mig för! :) Och en ännu bättre kväll! Riktigt längtar efter att fräscha till mig ordentligt och glida ut en sväng :) 
Grattis Marie Picasso... hoho...
Adios!

Bara för allt snack om monster måste jag smyga in en bild på världens SÖTASTE "monster"; cryptkeeper! :D
TADAAA!:
image8

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag har ju missat att läsa din blogg, bejbi.. så nu fick jag mkt o läsa - nice det! :D (även om jag visste allt redan, hehe) MONSTERSVACKAN måste försvinna nu,nu,nu! ;D
PUSS! Lööv u!

2007-12-09 @ 00:36:30
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Jag kan det där med papegojeri :D
Monstersvackorna måste DRA!
Lööööv u 2 :)

2007-12-12 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0