Jenna!

Du kan få mola i dig allt godis jag har hemma, and I can buy u some more... för du börjar tyvärr se ut som Cryptkeeper i fejjan, baby. Du som var så jävla VACKER, snygg och söt på en och samma gång...

Tragiskt med all hysteri.... att folk inte bara kan äta, må bra och röra på sig - ska det behöva vara så stor GREJ av allt som rör sånt....? Är less på denna hemska fixering som råder i denna utseendefixerade värld. Och man TVINGAS att höra kost- och tränings-älterier genom vänner, jobbarkompisar, bla bla bla....

Förutom det så måste jag erkänna en horribel sak...
"råkade" prova ett par Crocs idag... (ni vet, såna asfula klumpiga ´foppatofflor´ och allt vad de nu kallas...  "kärt" barn har många - FULA - namn...) Tyvärr kändes det som att glida ner i en rosa-fluffig dröm... har aldrig nånsin satt ner min fot i något skönare! Var inte alls hårda och äckliga, utan snarare skitmjuka men ändå "stabila".... GAAAAH, ända sen de kom har jag varit super-anti dem... nu har jag nästan lust att SMYGKÖPA såna och bosätta mig i dem så fort jag är hemma. Höhö.

Dags för något seriöst. Typ borsta tänderna, stoppa in en ny snus och parkera mig i soffan... :P

image5image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0