barn är roliga :D

Barn är ROLIGA! :D Hittade den här som jag sparat nånstans ifrån på ett dokument...

Om djur
Inne i grisen finns det korvar och skinkor. Och i rumpan på den sitter syltan och väntar på att bli uppäten.
LARS 6 ÅR

Kvinnodjur är duktigare än männen. De gör mjölk och ungar. Och så kan de både värpa och ryta.
KATJA 6 ÅR

En del kor är svarta. De är invandrare.
KARIN 5 ÅR

Om kroppar

Skillnaden på tantkroppar och manskroppar är att Tantkroppar har flera hemliga rum i bägge ändar.
MIKAEL 6 ÅR

Kvinnor har kurvor, medan män har portfölj.
BJÖRN 7 ÅR

Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
SIRI 6 ÅR

Om man öppnar ögonen och det är alldeles svart, då är man medvetslös.
HILDA 7 ÅR

Nästan alla människor har en hjärna. De som är lite dumma har en hönshjärna.
JOHAN 5 ÅR

Det finns många sorters hud. Förhud är till exempel huden som man har framtill medan bakhuden är huden som man har på baken.
THERESE 6 ÅR

Om far- mor & svärföräldrar

En svärmor är straffet man får när man gifter sig med någon man inte känner.
PÅL 7 ÅR

Morfar är så gammal att han inte längre kommer ihåg varför han tycker om kvinnor.
TORE 7 ÅR

Annars: gott nytt år då! Här är det (som sagt, papegoj-Tessa...) halsfluss och konstant sovning (Daniel står för den biten)
Jobb (jag står själv för den biten)
Nakenfiseri (ungarna)

SKÅL! Oj, det är ju fan imorgon......... dags att lägga mig kanske... muahaha...


Kommentarer
Postat av: Linda

HAhahahahahaha...jag snor denna och lägger upp på min blogg...
gott nytt år darling!!!
KRAMAR

2007-12-31 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0