30+ ;)

Vaknade upp i morse efter en välförtjänt sovmorgon... men mådde skit. Ont i höger sida av halsen, ont i höger öra. Matt och konstig i hela kroppen. Kände mig som en påse sopor, sammanfattningsvis.

Morsan ringde och tyckte jag skulle testa nån kinesisk kur som i stora drag innebar att man skulle hälla i lite salt i något tyg och micra det och köra upp i örat som gör ont och på med en mössa.
Tro det eller ej, men det hjälpte tamejfan :D

Var tvungen iaf att föreviga, eftersom jag såg ut som hej kom och hjälp mig med en lila strumpjävel utstickandes ur örat, mössa och gummiband runt hela hövvet för att hålla fast skiten :) Som grädden på moset har jag en fet RYNKA över hela fejjan och finnar. Mest i pannan som ej syns, tack och lov, hehe... Finnar förresten, är inte det sånt som fjortisar har? Don´t you just LOVE hormons...? Eller vad det nu är som är fel ;D

image9

Annars har det ringt hela dagen och sms:ats, underbart att folk kommer ihåg MIN dag - känner mig tacksam och uppskattad ska ni veta! MYS :) Jag kan helt ärligt säga att bara för att jag fyller år tar jag då verkligen ingenting för givet, utan blir verkligen genuint JÄTTEGLAD om folk ens kommer ihåg det :D

Nu har jag hunnit en bit på vägen i alla fall. Ska bara byta om, torka håret och lite sånt.

image10

Sen kommer Anneli och Emma och vi får se vad som händer... :)

PUSS!
/en gamling ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

Heheh! Grattis IGEN,darling! :D
Bra att den kinesiska kuren hjälpte.. för som vi har sagt så är det HELT OACCEPTABELT att bli sjuk NU o speciellt för dig som fyller år idag! ;)
Hoppas hela dagen o kvällen varit bäst!! :)
PUSS!

2007-12-22 @ 22:45:14
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

TACK darling!!!! :D Det var lyckat :) Feberfrossan på natten sen var mindre kul, men alla förkylningar går tydligen inte att supa bort ;) PUSS!

2007-12-26 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0